SpartaGym

2019.12.12

Itt olvashattok bővebben az edzésről:

-A SpartaGym edzésen csak férfiak vehetnek részt

-saját testúlyos gyakorlatokkal megtanuljuk az alapmozdulatokat, amiket súllyal biztonságosan tudunk végezni,

-has-hátizmok (Core izmok) edzése elengedhetetlen

-szeretjük a magas intenzitású intervallum tréninget (HIIT)

-egy funkcionális köredzéssel kellőképpen lefárasztjuk magunkat

-állatmozgások, flow jellegű gyakorlatok

-futó-, akadályfutó versenyekre való felkészüléshez is lehet hozzánk csatlakozni, jó idő esetén szabadtéri kondiparkba is szoktunk edzeni

Az órát vezeti, Majoros Csilla

Gyógytornász (Végzés éve 2010. Debreceni Egyetem Egészségügyi Főiskolai Kar )

Csoportos óraadó

Dinamikus jóga oktató

A Békés Megyei Gyógytornászok weboldal szerkesztője (www.bekesgyogytorna.blogspot.hu)

Nyolc éve a Békés Megyei Központi Kórházban dolgozok, mint gyógytornász.

2016 óta tartok Senior tornát a Jaminai Közösségi Házban.

Lassan egy éve foglalkozok erőnléti edzéssel csoportos óra keretében.

Saját testsúlyos és súlyzós edzés híve vagyok, de nyitott vagyok az új irányzatokra is.

Óráimon nagy hangsúlyt fektetek a megfelelő bemelegítésre, a gyakorlatok pontos kivitelezésére, helyes légzéstechnikára, illetve nyújtásra óra végén.

Amatőr futóként több versenyen indultam már, illetve részt vettem Spartan Race akadályfutó vesenyeken is, és a SpartaGym csapattal készülünk 2020-as versenyekre is.

Elérhetőség:

Helyszín: Bajza Fitness és Kondi

Időpontok: kedd és csütörtök 19:00

Facebook: SpartaGym

Instagram: majoros.csilla

Mától hétvégi óráinkra is jelentkezhetsz!
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen!